استفاده از تکنولوژی گرچه باید کارها را آسان تر کند اما همیشه این طور نیست! شاید شما هم از آن دسته افرادی هستید که در طی روز وقت زیادی را جهت صرف رفع مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری و خدمات پشتیبانی شبکه های سازمانی می کنید. ما راهکار مقرون به صرفه و مناسبی را برای مواجه با این مشکلات در اختیار شما قرار می دهیم.
برخی از خدمات گروه بانیتک در حوزه پشتیبانی شبکه سازمان ها و شرکت ها:
- بررسی ساختار کلی شبکه و رفع ایرادات سخت افزاری و نرم افزاری موجود
- نصب و پیکربندی سوییچ ها و فایروال های شبکه
- نصب و راه اندازی انواع سرورها
- نصب و راه اندازی ویندوز سرور
- مجازی سازی سرور با تکنولوژی vmware و citrix
- نصب و راه اندازی سرویس های شبکه نظیر دامین کنترلر، اکتیو دایرکتوری، DHCP ،DNS ،WDS و …
- راه اندازی سرویس مدیریت مصرف اینترنت در شبکه
- رفع مشکلاتی نظیر کندی و قطعی شبکه
- رفع مشکلات پرینترها و سایر دستگاه های شبکه
- رفع مشکلات روزمره کارکنان در زمینه کامپیوتر و شبکه
- بررسی وضعیت امنیت اطلاعات در سازمان و بازبینی و پیاده سازی دسترسی ها به منابع
- نصب و راه اندازی سامانه های بک آپ گیری از اطلاعات شرکت ها با توجه به نوع دیتا
دپارتمان شبکه بانیتک به عنوان اولین دپارتمان ایجاد شده در این شرکت از سال ۱۳۸۶ به ارائه خدمات متنوع در حوزه پشتیبانی شبکه و نگهداری سیستم های وابسته به آن می پردازد. ما به خوبی با نیازهای پشتیبانی شرکت ها و سازمان ها در حوزه آی تی و شبکه های کامپیوتری آشنا هستیم و به همین منظور راه حل های زیادی برای تامین تمامی نیازهای مشتریان خود در اختیار داریم.
شیوه های پشتیبانی:
پشتیبانی شبکه به صورت حضوری و دوره ای منظم
- حضور دوره ای کارشناس شبکه در طول روز و ساعت مشخص در محل کارفرما
- کنترل چک لیست های پشتیبانی شبکه موجود
- رفع مشکلات کاربران شبکه به صورت حضوری
پشتیبانی شبکه از راه دور
- پاسخگویی به سوالات و مشکلات روزمره کاربران شبکه
- رفع مشکلات کاربران شبکه از طریق نرم افزارهای ریموت و کنترل از راه دور
- رفع مشکلات کاربران از طریق تماس تلفنی
پشتیبانی شبکه حضوری در مواقع بحران
- حضور کارشناس پشتیبانی شبکه در محل کارفرما در کمتر از ۲ ساعت
طرح پشتیبانی شبکه بانیتک به شما در شناخت نیازهای واقعی انفورماتیک شرکتتان و اختصاص هزینه مناسب به این واحد کمک میکند. این طرح بخشهای متنوعی از جمله پشتیبانی شبکه حضوری، پشتیبانی شبکه از راه دور، سرویسهای ابری، مشاوره و تامین و نگهداری تجهیزات را در برمیگیرد.
با توجه به گستردگی خدمات ما در حوزه پشتیبانی شبکه و سخت افزار، پشتیبانی و نگهداری از سیستم تلفن سانترال و ویپ، سیستم دوربین مداربسته و سیستم برق اضطراری ( یو پی اس ) از جمله مواردی است که در برنامه های پشتیبانی شبکه بانیتک به آن توجه شده و تمامی این موارد در صورت درخواست مشتریان تحت پوشش پشتیبانی جامع ما قرار می گیرد.
برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره میتوانید با کارشناسان ما در دپارتمان شبکه از طریق خط ویژه ۰۲۱۸۶۰۸۴۴۳۶ ، شماره تلگرام ۰۹۱۹۷۵۱۳۳۹۳ و یا آدرس ایمیل info@banitec.ir در ارتباط باشید.