کسب و کار خود را به یک سطح بالاتر ببرید...
دیجیتال مارکتینگ در یه جمله استفاده از ابزار دیجیتال برای بازاریابی یک محصول و یا معرفی خدمات است.دیجیتال مارکتینگ به عنوان یکی از شیوه های نوین بازاریابی به شما کمک می کند تا با صرف هزینه هایی به مراتب پایین تر از شیوه های بازاریابی سنتی به معرفی محصولات و خدمات خود بپردازید.
تکنولوژی های دیجیتال
طراحی سایت
سئو
بازاریابی محتوا و شبکه های اجتماعی
ایمیل تبلیغاتی
بنر تبلیغاتی
طراحی سایت
داشتن سایتی حرفهای، زیبا و جذاب از اولین گامهای جذب مشتری است. طراحی سایت هویت شما را به نمایش میگذارد. نباید این نکته را از یاد برد که اغلب فرآیندهای تبلیغاتی در دیجیتال مارکتینگ، کاربر را به سایت هدایت میکند، بنابراین امروزه طراحی سایت حرفهای بیش از پیش اهمیت یافته است.
خدمات بانیتک در بخش طراحی سایت
– تحلیل نیاز مشتری مطابق با اهداف کسب و کار
– ارائه نقشه اولیه سایت
– طراحی ظاهر سایت به صورت واکنشگرا و ریسپانسیو
– برنامه نویسی و توسعه سایت
– ارائه نسخه اولیه سایت
– تست نهایی و تحویل سایت
– آغاز فرآیند پشتیبانی سایت
سئو
سئو به معنای بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو است. یعنی بهینه سازی سایت بهگونهای که بتوان رتبه سایت را در موتورهای جستجو (Google، Bing و…) افزایش داد. سئو یکی از بخشهای اصلی دیجیتال مارکتینگ است. امروزه اغلب شرکتها در دنیای مجازی بهدنبال افزایش رتبه و برتری نسبت به رقبای خود هستند که برای دستیابی به آن باید در برنامه دیجیتال مارکتینگ خود به سئو و بهینه سازی سایت توجه ویژهای داشته باشند.
خدمات بانیتک در بخش سئو و بهینه سازی سایت :
– انتخاب کلمات کلیدی متناسب با اهداف کسب وکار
– تحلیل و بررسی وضعیت رقبا
– برنامه نویسی سایت مطابق با آخرین استانداردهای سئو
– تولید محتوای اولیه مطابق با کلمات کلیدی
– به روز رسانی مستمر محتوای سایت
– ارائه گزارشهای آماری از وضعیت سئو
بازاریابی محتوا
داشتن محتوایی مفید از نکات کلیدی برای انواع تبلیغات اینترنتی است که باید در برنامه دیجیتال مارکتینگ توجه ویژهای به آن داشت. محتوا برای سایتها، شبکه های اجتماعی، ایمیل ها، تبلیغات و… عنصری اصلی است. تولید محتوای مفید و جذاب به کسب و کار شما قدرت میدهد و صدای شما را به خوبی به مخاطبانتان میرساند.
خدمات بخش بازاریابی محتوای بانیتک :
– بررسی بازارکار و اهداف کسب و کار مشتری
– تدوین استراتژی بازاریابی محتوا
– جمع آوری و آماده سازی محتوای اولیه محصولات، خدمات و …
– تولید محتوا به صورت مستمر در بخشهای اخبار، مقالات، تبلیغات و …
– تولید محتوای ویدئویی و تصویری سفارشی در رابطه با خدمات، محصولات و …
– اشتراکگذاری محتوا در رسانههای تبلیغاتی دیجیتال
ایمیل تبلیغاتی
ایمیل مارکتینگ و یا ارسال ایمیل تبلیغاتی به عنوان بخش جدا نشدنی از دیجیتال مارکتینگ، پیام شما را با هزینهای اندک به طیف وسیعی از مخاطبان میرساند. امروزه بسیاری از شرکتها از تاثیر ارسال ایمیل تبلیغاتی غافل ماندهاند، در حالی که باید گفت چشم پوشی از آن در برنامه دیجیتال مارکتینگ اشتباه بزرگی است. ایمیل تبلیغاتی به شما کمک میکند تا خبرنامهها، محصولات یا خدمات جدید، پیشنهادات ویژه و … را در اختیار مخاطبان خود گذاشته و مشتریان بیشتری را به سمت کسب و کار خود جذب نمایید.
اقدامات بانیتک در بخش ایمیل تبلیغاتی :
– شناخت بازار، محصولات و خدمات مشتری
– طراحی قالب گرافیکی و محتوای خبرنامه برای ایمیل تبلیغاتی
– طراحی قالب گرافیکی و محتوای آگهی تبلیغاتی
– ارسال ایمیلهای هدفمند و مستمر
– پیگیری، آنالیز و تحلیل نتایج
بنر تبلیغاتی
بنر تبلیغاتی یکی از قسمتهای رایج در دیجیتال مارکتینگ است که به صورت نمایشی گرافیکی در صفحات سایت قرار داده میشود. امروزه بر روی بیشتر سایتها مانند تبلیغات تلویزیونی، بنر تبلیغاتی وجود دارد. از بنر تبلیغاتی عموماً در سایتهای پربازدید استفاده میشود و هدف از طراحی آن جلب توجه مخاطب برای کلیک و ورود به صفحه سایت آگهیدهنده است. بنر تبلیغاتی میتواند جهت معرفی یک برند، تبلیغ کالا یا خدمات و … به عنوان بخشی از فرآیند دیجیتال مارکتینگ به کار گرفته شود.
اقدامات بانیتک در بخش بنر تبلیغاتی :
– شناخت محصولات و خدمات مشتری
– انتخاب سناریوی مناسب جهت معرفی محصول یا خدمت
– طراحی بنر تبلیغاتی مطابق با سناریو
– قراردادن بنر تبلیغاتی در سایت های پربازدید طرف قرارداد
– پیگیری، آنالیز و تحلیل نتایج
مدیریت شبکه های اجتماعی
استفاده از شبکه های اجتماعی به سرعت در حال گسترش است که این موضوع منجر به شکلگیری بستری مناسب به منظور معرفی کالا و خدمات شرکتها و تثبیت نام برندها در ذهن مشتریان شده است. دیجیتال مارکتینگ با تکیه بر شبکه های اجتماعی دارای اصول و استراتژی مختص به خود است که رعایت این اصول میتواند موفقیت استفاده از شبکه های اجتماعی در برنامه دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات اینترنتی را تضمین کند.
اقدامات بانیتک در بخش مدیریت شبکه های اجتماعی :
– تحلیل بازار هدف مطابق با کالا و خدمات مشتری
– راه اندازی و مدیریت شبکه های اجتماعی
– معرفی خدمات و محصولات به طور منظم در شبکه های اجتماعی
– پیگیری، آنالیز و تحلیل نتایج